برای شرکت در دوره با شماره 09135253912 تماس بگیرید .         

ویژگی های مهم دوره photoshop :

  • اعطای مدرک بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور
  • شرکت در دوره های فشرده، کاربردی و بازار کاری
  • آزمون  پایان دوره به صورت عملی
  • ارتباط موئثر با استاد فتوشاپ به صورت آنلاین 
  • تمارین عملی ویژه کسب تجربه برای اشتغال به کار

 

سرفصل کلی دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی :

  • یادگیری استفاده از تمام ابزارهای فتوشاپ
  • یادگیری ویرایش و اصلاح رنگ تصاویر
  • یادگیری روتوش تصاویر
  • یادگیری مونتاژ و ترکیب تصاویر
  • یادگیری طراحی تراکت و کارت ویزیت

در دوره فتوشاپ فنی حرفه ای چه چیزهایی می‌آموزید؟

اگر هنوز هم فقط دنبال رنگی کردن عکس سیاه سفید و قدیمی پدربزرگتان با فتوشاپ هستید کافی است از منوی Filter   فتوشاپ روی گزینه  neural  کلیک کرده و colorize رو انتخاب کنید و یا اگر فقط میخوایید بینی خودتان را در تصویر نوجوانی کوچکتر کنید دکمه های ترکیبی Ctrl+Shift+X را فشار دهید و از پنجره ای که باز می شود با ابزار poker  بینی خودتان را کوچکتر کنید.به همین سادگی!

هرچند نرم افزارهای زیادی برای ویرایش تصویر وجود دارد اما پرقدرت ترین نرم افزار در ساخت و ویرایش تصاویر نرم افزار Adobe Photoshop می باشد.البته این نرم افزار بسیار فراتر از یک نرم افزار ساده ویرایش تصویر است و باید انتظارتان را خیلی بالاتر ببرید.

در زمینه انیمیشن سازی دو بعدی و سه بعدی همه چیز با فتوشاپ و یک پیش طرح شروع میشود.صفر تا صد یک طراحی دیجیتال حرفه ای را میتوان در فتوشاپ انجام داد.

در زمینه تصویرسازی ها انتزاعی و یا به عبارتی مَنیپولیشن،بهترین انتخاب،باز هم فتوشاپ هست.پرچمدار نرم افزارهای رتوش تصویر و تصویرسازی های تبلیغاتی.

اگر قصد دارید یک مدل سازی ساده سه بعدی انجام دهید، باز هم فتوشاپ میتواند یکی از گزینه های روی میز باشد!نرم افزار همه فن حریفی که در چند  نسخه ی آخر خود قابلیت مدل سازی را نیز اضافه کرده.

برای یک تدوین ساده ی ویدیو هم البته میتوانید روی این نرم افزار حساب کنید!عجیب به نظر می آید ولی چند نسخه ی آخر فتوشاپ مجهز به نوار تدوین هم شده اند.

برای یک طراحی لوگو از بهترین انتخابها و درست ترین گزینه ها، فتوشاپ است و از بهترین قابلیتهای فتوشاپ در این زمینه پشتیبانی از سیستم طراحی برداری است که قطعا با شروع دوره متوجه تعریف آن خواهید شد.

طراحی کارت ویزیت و اوراق اداری،طراحی های بنر و بیلبورد و وب سایت در فتوشاپ به ساده ترین شکل ممکن به انجام می رسد و فتوشاپ پرچمدار ادوبی در این عرصه هاست.

طراحی کاشی های مختلف، طراحی پارچه ولباس و طراحی بسته بندی را در فتوشاپ با بهترین کیفیت میتوانید انجام دهید و هیچ نرم افزاری انعطلاف فتوشاپ را در طراحی این موارد ندارد.

طراحی پستهای اینستاگرامتان و فعالیت در مارکت مجازی هم از دیگر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند ادوبی است.

آشنایی با مفاهیم اولیه Computer graphics/ آشنایی با مفاهیم اولیه مورد نیاز دانشجو برای چاپ/ شناخت دقیق پنل‌‌‌ها، ابزارها، منو‌‌ها وWorkspace های کاربردی نرم‌‌افزار/ معرفیWorkflow های موثر/ شناخت دقیق مبانی و اصول ویرایش تصویر به صورت علمی/ آشنایی با اصول اولیه طراحی گرافیک و عکاسی/ بررسی دقیق W.I.P و Artwork نهایی برخی از پروژه‌‌های حرفه‌‌ای/ معرفی برخی از محصولات و امکانات مرتبط شرکت Adobe با هدف افزایش آگاهی دانشجو/ اجرای مونتاژ‌‌های ساده و یکسان‌‌سازی دقیق نور، رنگ، بافت، وضوح و .../ آشنایی با تکنیک‌‌های پر‌‌کار‌‌برد/ آشنایی با بخش Vector نرم‌‌افزار/ آشنایی با Retouching با رویکرد Portrait / آشنایی با برخی از پلا‌‌گین‌‌ها/ آشنایی با بخش‌‌های ضروری Preferences نرم‌‌افزار/ شناخت، مدیریت و آماده‌‌سازی دقیق فرمت خام/ اجرا و اصلاح پیوسته Photo Manipulation با موضوعات تبلیغاتی/ کارگاه اجرایی با هدف رفع اشکال و تکمیل پروژه نهایی دوره و ...

    فیلم معرفی دوره فتوشاپ :    

مخاطبین این دوره

به طور کلی مخاطبان این دوره به دو دسته تقسیم می‌شوند:

دسته‌‌ اول، علاقمندان به هنر دیجیتال، نقاشی، طراحی و عکاسی

دسته‌‌ دوم، فارغ‌‌التحصیلان‌ و دانشجویان در حال تحصیل رشته‌‌های گرافیک، نقاشی، عکاسی، هنرجویان هنرستان‌‌ها و طراحان شرکت‌‌های تبلیغاتی و ...

این نرم‌افزار در مشاغل گوناگونی در جهان، به عنوان یکی از نرم‌‌افزار‌‌های پایه و ضروری شناخته می‌‌شود. از این رو یادگیری آن بسیار مورد اهمیت است. امروزه حتی در کنار استفاده‌‌های بسیار تخصصی از این نرم‌افزار، عموم مردم هم مشتاق به یادگیری آن هستند. نیاز به فتوشاپ (Photoshop) در زندگی دیجیتال امروز ما، پا را فراتر گذاشته و در حال تبدیل شدن به نیازی از جنس زندگی روزمره است. از این رو، قشر وسیعی از افراد را می‌‌توان مخاطب این دوره دانست.

برای شرکت در دوره فتوشاپ  لازم است توانایی کار با کامپیوتر را داشته باشید.
 این دوره پیش‌نیاز گرایش‌های گرافیک، موشن‌‌گرافیک، تصویر‌‌سازی، ویرایش عکس، Digital Painting، گرافیک سه‌بعدی و ... خواهد بود

 

.برای شرکت در دوره با شماره 09135253912 تماس بگیرید 

تیپ کلاسی دوره

هر جلسه متناسب با مباحث طراحی شده در طرح درس پیش می‌رود. بر مبنای آموزش‌های هر جلسه تمرین‌‌‌ها‌‌یی برای هنرجویان در نظر گرفته می‌‌‌شود. بخشی از جلسات به آموزش و بخش دیگر به مشارکت هنرجو و فعالیت او اختصاص پیدا می‌کند. تمرین هر هنرجو، در حضور مدرس و سایر هنرجویان، ارائه شده و در مورد نکات مثبت و منفی کارها گفت‌‌و‌‌گو می‌‌شود. همچنین در هر جلسه، پرسش‌‌هایی از مطالب گفته شده در جلسه‌‌های قبل با هدف تشخیص سطح پیشرفت و رفع اشکالات هنرجویان مطرح می‌شود. حضور مستمر، کمیت و کیفیت تمرینات و نحوه پاسخگویی به پرسش‌‌های کلاسی به طور قطع در ارزیابی و تعیین سطح هنرجویان برای دریافت گواهی پایان دوره موثر خواهد بود.

نقش تمرین در دوره فتوشاپ Photoshop پررنگ است و کلاس‌‌ها به صورت تعاملی برگزار می‌گردد.

   خروجی دوره

-آشنایی با مبانی تصویر و  هنر دیجیتال

-تسلط کامل و کاربردی بر نرم‌‌افزار فتوشاپ و شناخت زبان مشترک نرم‌‌افزار‌‌های Adobe

-ایجاد امکان سریع ورود به بازار کار 

-کسب توانایی لازم برای فعالیت در شرکت‌‌های تبلیغاتی، آتلیه‌‌های عکاسی، طراحی و گرافیک 

در پایان دوره، هنرجویان دانش کاملی از نرم‌‌افزار فتوشاپ به دست‌‌ می‌آورند. علاوه بر آن توانایی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند داشت. فعال بودن هنرجویان در طول دوره، متضمن تسلط هرچه بیش‌تر آن‌ها خواهد بود. از اواسط دوره، هنرجویان این امکان را خواهند داشت که با توجه به آموخته‌های دوره، شاخه مورد نظر خود را انتخاب کرده و از این دوره به عنوان سکوی پرتاب به سمت متخصص شدن بهره ببرند.

 

آینده شغلی

اگر به دنبال کار در زمینه هنری هستید گذراندن دوره فتوشاپ را به شما پیشنهاد میکنیم.

پس از یادگیری فتوشاپ در دوره ما میتوانید از آن در زمینه های مختلفی مانند عکاسی، آتلیه ها، بازاریابی و تبلیغات، شرکت های طراحی، کسب و کارهای الکترونیک، طراحی وب سایت ها و … به کار گیرید. به طور کلی فتوشاپ در هر شغل و زمینه ای که با هنر در ارتباط باشد به کار میرود. شما میتوانید با یادگیری این مهارت از آن به عنوان شغل دوم خود و به صورت پروژه ای نیز استفاده و کسب درآمد کنید.

 

فتوشاپ ابزار اصلی در دنیای گرافیک .


در دنیای امروز ، هنر گرافیک طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است..
این دوره به شما یاد می ‌دهد که چگونه با استفاده از خطوط ، رنگ ها ، فونت ها و تغییرات تصاویر باعث ایجاد طراحی های دل نشین تر و زیبا و حس بیشتر در بیننده شویم .
مهم ترین ابزار و نرم افزار هنر گرافیک ، فتوشاپ است

امروزه یادگیری فوتوشاپ یکی از اساسی‌ترین کارها برای ایجاد یا توسعه درآمدزایی است. هر ایده و خلاقیتی که دارید را با فتوشاپ می توانید به راحتی طراحی کنید .
فقط کافیست که بخواهید آموزش ببینید .

اگر به فکر گسترش کسب و کار خود با طراحی و تبلیغات چه بصورت فیزیکی ( چاپ ) و چه بصورت اینترنتی هستید
( اینستاگرام ، وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی ، تبلیغات در سایت های دیگر ) اکنون بهترین زمان برای یادگیری فوتوشاپ و اضافه کردن بخش گرافیک به کسب و کار شما هست .

این مهم هست که قدم در راه برند سازی بگذارید .
شما می توانید دائم طراحی های خود را به شرکت های گرافیکی بسپارید و یا یکبار روی خود سرمایه گذاری کنید و طراحی اصولی با فتوشاپ را بصورت گام به گام در کلاس های تخصصی آرمان صدرا یاد بگیرید .

کلاس های آموزش جامع فتوشاپ به شما دقیقا یاد می دهد که چطور ایده های خود را با دقت بسیار و زیبایی پیاده کنید .
نه هر نوع طراحی بلکه طراحی های زیبا . و بتوانید با جدیدترین متدهای آموزشی  که توسط آموزشگاه آرمان صدرا ارائه میشود با طراحی توسط فتوشاپ به درآمد بالایی برسید و باعث رشد ،کسب و کار خودتان و شرکتی که در آن هستید بشوید .

بازار کار فتوشاپ

پس از یادگیری فتوشاپ و آغاز به کار میتوانید میزان مهارت و تسلط خود را به نمایش بگذارید. اگر این نکته را در نظر بگیریم که اکثر افراد دوست دارند از زمانی که در اختیار دارند استفاده بهینه و مناسب تری بکنند و یا ممکن است عده ای دوست داشته باشند در منزل کاری انجام دهند و به اصلاح دورکاری کنند؛ میتوان گفت یادگیری فتوشاپ به آنها در این راستا کمک میکند.

 

مدرک پایان دوره آموزش

    • سوالات متداول دوره فتوشاپ فنی حرفه ای
       
      تفاوت فتوشاپ و ایلوستریتور در چیست؟
         ویراشگر تصویری است و برای ادیت تصویر، طراحی پوستر و … استفاده می‎  شود. اما ایلوستریتور ویرایشگر برداری است و برای طراحی لوگو و … استفاده می‌شود. با وجود اینکه هر دو محصول شرکت ادوبی هستند و محیط ظاهری آن ها مشابه است اما تفاوت های مهمی بین آن ها وجود دارد.
       
      پیش نیاز دوره فتوشاپ چیست؟

      در این دوره نیز مطابق با سایر دوره های آموزشی عصرنخبگان آموزش به صورت کاملا کاربردی از صفر تا صد داده خواهد شد. تمامی سرفصل های آموزشی فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته بصورت پروژه محور و از طریق حل مثال و تمرینات بیان میشود.

      برای شرکت در این دوره بهتر است با کار  کامپیوتر و اینترنت آشنایی داشته باشید.

       
      آیا همراه داشتن لپ تاپ ضروری است؟
       
      برخلاف اکثر آموزشگاه های فتوشاپ، نیازی به آوردن لپ تاپ از طرف کارآموزان نیست. در این دوره می‌توانید از سیستم‌هایی که آموزشگاه آرمان صدرا برای شما در نظر گرفته است به صورت جداگانه و تک کاربره استفاده کنید.
       
      هزینه دوره فتوشاپ چقدر است؟

 

 

برای شرکت در دوره با شماره 09135253912 تماس بگیرید .